-
Waluta: PLN
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Figurki
- Gadżety
-
Gry planszowe i nie tylko
-
Karcianki
- Core Set
- Khans of Tarkir
- Theros: Beyond Death
- Strixhaven
- Midnight Hunt
- Crimson Vow
- Kamigawa - Neon Dynasty
- Streets of New Capenna
- Battle for Baldur's Gate
- Dominaria United
- The Brother's War
- Phyrexia: All Will Be One
- Dominaria Remastered
- March of the Machine
- March of the Machine: Aftermath
- The Lord of the Rings - Tales of Middle-Earth
- Commander Masters 2023
- Wilds of Eldraine
- Doctor Who
- The Lost Caverns of Ixalan
- Ravnica Remastered
- Murders at Karlov Manor
- Fallout
- Outlaws of Thunder Junction
- Modern Horizons 3
- Assassin's Creed
- Bloomburrow
- Duskmourn: House of Horror
- Foundations
- Innistrad Remastered
- Aetherdrift
- Kości
- Książki
- LEGO
- Modelarskie
- Puzzle
- Turnieje
-
-
Figurki
- Gadżety
-
Gry planszowe i nie tylko
-
Karcianki
- Core Set
- Khans of Tarkir
- Theros: Beyond Death
- Strixhaven
- Midnight Hunt
- Crimson Vow
- Kamigawa - Neon Dynasty
- Streets of New Capenna
- Battle for Baldur's Gate
- Dominaria United
- The Brother's War
- Phyrexia: All Will Be One
- Dominaria Remastered
- March of the Machine
- March of the Machine: Aftermath
- The Lord of the Rings - Tales of Middle-Earth
- Commander Masters 2023
- Wilds of Eldraine
- Doctor Who
- The Lost Caverns of Ixalan
- Ravnica Remastered
- Murders at Karlov Manor
- Fallout
- Outlaws of Thunder Junction
- Modern Horizons 3
- Assassin's Creed
- Bloomburrow
- Duskmourn: House of Horror
- Foundations
- Innistrad Remastered
- Aetherdrift
- Kości
- Książki
- LEGO
- Modelarskie
- Puzzle
- Turnieje
-
-
Dylematy
Wpisz swój e-mail |
Opinie |
brak ocen
(Dodaj)
|
||||||||||||
Wysyłka w ciągu | 3 dni | ||||||||||||
Cena przesyłki |
9.99
|
||||||||||||
Dostępność | 0 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 5902650610910 |
- Opis
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Bezkompromisowa imprezówka, w której ocenicie moralność innych graczy!
Zapraszamy do nietypowej gry moralnych dylematów i trudnych wyborów! Usiądźcie w okręgu w grupie od 4 do 15 osób i rozdajcie każdemu z graczy po 2 karty do głosowania (“A” oraz “B”). Wybierzcie talię, którą będziecie grali oraz tego, kto rozpocznie zabawę.
Na czym to polega?
W każdej turze na stole ląduje karta Dylematu - zagadnienia moralnego z dwoma możliwymi rozwiązaniami. Twoim zadaniem jest przewidzieć, którą opcję wybierze większość osób przy stole. Grupa może - a nawet powinna, gorąco do tego zachęcamy! - dyskutować nad możliwymi rozwiązaniami, po czym każdy z graczy podejmuje decyzję. Punktujesz, jeśli udało Ci się poprawnie przewidzieć głos większości.
Ostatecznym celem gry jest zebranie 5 punktów, ale sekret dobrej zabawy polega na rozmowie. Karty mają stanowić pretekst do dyskusji na mniej lub bardziej odjechane tematy.
Co znajdziemy w środku?
Talia zielona, najlżejsze dylematy
55 kart niezbyt ciężkich dylematów, którymi zagrasz w dowolnym towarzystwie. Dotykają tematów moralności, uczciwości, a także całkowicie abstrakcyjnych sytuacji, które zamotają w niejednej głowie…
Zły czarownik zamienia Cię w niedźwiedzia. Niedługo potem spotykasz w lesie swojego syna i musisz mu udowodnić, że jesteś inteligentną istotą. Czy:
- Wkładasz czerwone majtki i pelerynę, aby udawać jego ulubionego superbohatera?
- Podnosisz go do góry, stojąc na skale, i mruczysz „Krąg życia” z „Króla Lwa”?
Talia pomarańczowa, ciężkie dylematy
55 kart dylematów podejmujących wiele różnorodnych tematów. Odpowiedzi Twoich znajomych z pewnością pozwolą Ci poznać ich jeszcze lepiej – dowiesz się co nieco o ich moralności, wierności i… podejściu do nowoczesnych technologii.
Właśnie wynaleziono Maszynę Snów. Masz szansę zajrzeć do snów swojej drugiej połówki, która ceni sobie prywatność. Czy:
- Podglądasz sny swojej drugiej połówki?
- Nie podglądasz ich?
Talia czerwona, srogie dylematy
55 kart dylematów o śmierci, seksie i prawdziwym zaufaniu. Szalone tematy, abstrakcyjne problemy i trudne zagadnienia moralne. Pozostaną w waszej pamięci na długo...
Jesteś argentyńskim górnikiem, który wraz ze swoją kozą został uwięziony pod ziemią. Po 2 dniach w końcu pojawia się ekipa ratunkowa, której działania transmitowane są na żywo. Czy:
- Wychodzisz i ********* kozę na ************, ale dzięki magii telewizji, wszyscy pomyślą, że ** ********?
- Wychodzisz na zewnątrz sam? Koza zabierze Waszą tajemnicę do grobu...
- Nowości