-
Gra o Tron - 2 edycja polska
Druga edycja gry strategicznej opartej na świetnej serii książek Georga R. R. Martina
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 9.99 |
Dostępność | 1 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 5902259200482 |
Pytania? Zajrzyj na dolną stopkę strony!
Druga edycja gry strategicznej opartej na świetnej serii książek Georga R. R. Martina
Zaktualizowane drugie wydanie wprowadza szereg ulepszeń urozmaicając czas spędzony przy tej grze planszowej. Zawiera elementy z poprzednich dodatków, w tym porty, garnizony, karty "Dzikich" i oblężnicze, wprowadzając jednocześnie wiele nowych innowacji. Wygodne ekrany graczy będą ukrywać Twoje czyny przed oczami wścibskich graczy, a nowe karty bitewne poszerzą doświadczenia płynące z prowadzenia wojny. To, wraz z aktualnymi grafikami i zasadami sprawia, że czas nigdy nie był bardziej sprzyjający ku temu, aby zasiąść na żelaznym tronie.
Król Robert Baratheon nie żyje, a siedem księstw popada w chaos. Sześć wielkich rodów Westeros rozpoczyna krwawą wojnę o opustoszały Żelazny Tron:
- Dom Lannisterów
- Stannis Baratheon
- Dom Greyjoy
- Dom Starków
- Dom Tyrell
- Dom Martell
Gdy gromadzą się armie, a wściekłość wisi w powietrzu, zniszczenie księstw jest nieuniknione.
Oparta na bestsellerowej serii "Pieśń Lodu i Ognia" autorstwa George R.R. Martina, Game of Thrones - gra planszowa pozwala graczom przejąć kontrolę nad jednym z z wiekich Domów Westeros i zażądać prawa do Żelaznego Tronu.
Zanurz się w grze pełnej sprytnych intryg, rozważnego rozmieszczania sił i dyplomacji. Zasmakuj Pieśni Lodu i Ognia.
When you play the game of thrones, you win or you die.
There is no middle ground. - Cersei Lannister
Na czym to polega?
Pięciu graczy - pięć rodów. Każdy z nich chce zasiąść na Żelaznym Tronie i władać ziemiami Westeros. Królem zostanie ten, który po 10 turach będzie kontrolował największą liczbę regionów zawierających miasta lub fortece.
Każda tura składa się z 3 faz - fazy zdarzeń, rozkazów i akcji. Najważniejsza z pewnością jest faza rozkazów - tutaj w tajemnicy przed innymi graczami wydaje się swoim jednostkom rozkazy (kładąc przy nich żetony z rozkazami, grzbietem do góry) - wtedy też nawiązuje się sojusze, decyduje się, czy zaufać dotyczasowym sprzymierzeńcom, czy też bardziej opłaci się ich zaatakować.
Faza zdarzeń również dostarcza wielu emocji - może przynieść między innymi Mobilizację (czyli rekrutację wojsk), Atak Dzikich na ziemie Westeros lub Starcie Królów - jeden z bardziej emocjonujących elementów gry.
W czasie Starcia Królów odbywa się licytacja na pozycję w 3 obszarach wpływów:
- Żelazny Tron (decyduje o kolejności graczy w czasie gry)
- Lennictwa - decyduje o wygrywaniu remisów w czasie bitew
- Dwór Królewski - reprezentuje siatkę szpiegowską danego Rodu, a w efekcie - siłę rozkazów, jakie można wydawać.
Im bliżej 10 tury, tym więcej sojuszy się rozpada, tym częściej wbijane są noże w plecy. Cóż... gdy gra idzie o taką stawkę, należy spodziewać się po przeciwnikach litości lub skrupułów.
Nagrody zebrane przez grę:
- Zwycięzca Najlepsza Gra Planszowa Roku "Best Boardgame of the Year Origins 2004"
- Zwycięzca "Gamers's Choice Award Origins 2004 "
Zawartość:
- 1 plansza
- 138 plastikowych jednostek
- 42 karty Rodów
- 30 kart Westeros
- 9 kart Dzikich
- 24 karty Losów Bitwy
- 6 zasłonek
- 90 żetonów Rozkazów
- 120 żetonów Władzy
- 18 żetonów Wpływów
- 6 żetonów Zaopatrzenia
- 14 żetonów Wojsk Neutralnych
- 6 żetonów Zwycięstwa
- 6 żetonów Garnizonów
- 1 żeton Żelaznego Tronu
- 1 żeton Ostrza z Valyriańskiej Stali
- 1 żeton Kruka Posłańca
- 1 znacznik rundy
- 1 żeton Dzikich
- 1 nakładka na tor Królewskiego Dworu
- 1 instrukcja