-
Waluta: PLN
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Figurki
- Gadżety
-
Gry planszowe i nie tylko
-
Karcianki
- Core Set
- Khans of Tarkir
- Theros: Beyond Death
- Strixhaven
- Midnight Hunt
- Crimson Vow
- Kamigawa - Neon Dynasty
- Streets of New Capenna
- Battle for Baldur's Gate
- Dominaria United
- The Brother's War
- Phyrexia: All Will Be One
- Dominaria Remastered
- March of the Machine
- March of the Machine: Aftermath
- The Lord of the Rings - Tales of Middle-Earth
- Commander Masters 2023
- Wilds of Eldraine
- Doctor Who
- The Lost Caverns of Ixalan
- Ravnica Remastered
- Murders at Karlov Manor
- Fallout
- Outlaws of Thunder Junction
- Modern Horizons 3
- Assassin's Creed
- Bloomburrow
- Duskmourn: House of Horror
- Foundations
- Innistrad Remastered
- Kości
- Książki
- LEGO
- Modelarskie
- Puzzle
- Turnieje
-
-
Figurki
- Gadżety
-
Gry planszowe i nie tylko
-
Karcianki
- Core Set
- Khans of Tarkir
- Theros: Beyond Death
- Strixhaven
- Midnight Hunt
- Crimson Vow
- Kamigawa - Neon Dynasty
- Streets of New Capenna
- Battle for Baldur's Gate
- Dominaria United
- The Brother's War
- Phyrexia: All Will Be One
- Dominaria Remastered
- March of the Machine
- March of the Machine: Aftermath
- The Lord of the Rings - Tales of Middle-Earth
- Commander Masters 2023
- Wilds of Eldraine
- Doctor Who
- The Lost Caverns of Ixalan
- Ravnica Remastered
- Murders at Karlov Manor
- Fallout
- Outlaws of Thunder Junction
- Modern Horizons 3
- Assassin's Creed
- Bloomburrow
- Duskmourn: House of Horror
- Foundations
- Innistrad Remastered
- Kości
- Książki
- LEGO
- Modelarskie
- Puzzle
- Turnieje
-
-
Listy z zaświatów
Opinie |
brak ocen
(Dodaj)
|
||||||||||||
Wysyłka w ciągu | 3 dni | ||||||||||||
Cena przesyłki |
9.99
|
||||||||||||
Dostępność | 1 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 5902560387582 |
Pytania? Zajrzyj na dolną stopkę strony!
- Opis
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Gra imprezowa dla miłośników gier słownych
Drużyny mediów ścigają się, by odkryć sekretne hasło podpowiadane przez ich towarzysza - ducha. Na zmianę zadają duchowi pytania z puli dostępnych kart niewidocznej dla przeciwnej drużyny. Ale jest haczyk! Duchy zapisują tylko kilka pierwszych liter odpowiedzi - tylko tyle, by podpowiedzieć swoim, ale nie zdradzić zbyt wiele przeciwnikom.
Dwie drużyny
Gracze dzielą się na dwie konkurujące drużyny ścigające się w odgadnięcie haseł z kart.
Rola ducha
W każdej rundzie drużyny wybierają swoich reprezentantów - duchów, który odpowiadając na pytania drużyny, będą naprowadzać ich na hasło.
Pytania
Obie drużyny mogą dowiedzieć się więcej o haśle za pomocą pytań na kartach, jakie przekazują swoim duchom. Pytania są tajne dla przeciwnej drużyny.
Odpowiedzi
Duchy kolejno odpowiadają na pytania swoich drużyn z kart powoli, literka po literce, wypisując odpowiedź na kartce.
Cisza
Gdy drużyna już wie, jaką odpowiedź chciał napisać ich duch, przerywa mu. Lepiej, aby przeciwna drużyna nie domyśliła się o jaką podpowiedź chodzi i nie odgadła hasła jako pierwsza.
Odgadnięcie hasła
Gdy drużyna domyśla się o jakie hasło chodzi, powoli - literka po literce - zapisuje swoją odpowiedź. Jeśli są w błędzie, duch ich zatrzyma. Jeśli zgadną - wygrali.
Mnóstwo zabawy dla każdego
Dzięki prostym zasadom w parę chwil każdego nauczysz grać w Listy z Zaświatów. A ponad 100 pytań na kartach i 300 różnych haseł pozwoli na niekończącą się dobrą zabawę.
Nowa gra w imprezowym kanonie
Listy z Zaświatów znakomicie wpisuje się w kolekcję rozpoczętą przez Decrypto czy Tajemnicze Domostwo.
Zawartość:
- Notatnik
- 100 karty Pytań
- 50 kart Obiektów
- 2 ołówki
- Nowości